SMC

 

 

SMC, la nivel global, urmăreşte satisfacţia clienţilor şi sprijină domeniul automatizărilor cu ajutorul celor mai avansate tehnologii pneumatice. Satisfacţia clienţilor SMC se poate obține numai cu ajutorul unei viziuni clare asupra obiectivelor şi a cerinţelor. Prin urmare, la SMC s-a dezvoltat o organizaţie care ascultă cu atenție nevoile clienţilor săi şi răspunde rapid solicitărilor primite.

SMC are la bază următoarele 3 principii:

Cercetare tehnică

Răspund rapid, clar şi detaliat solicitărilor clienţilor sîi prin intermediul departamentului de vânzări ai cărui ingineri sunt la curent cu noile tendințe tehnologice care conduc către dezvoltarea de produse noi.

În activitatea de zi cu zi, cum răspund solicitărilor clienților?

  • Prin intermediul personalului bine pregătit format din peste 1500 de ingineri grupați în cele 4 centre tehnice situate în Japonia, China, Statele Unite și Europa;
  • Mai exact, centrele tehnice din Europa sunt situate în Anglia şi Germania;
  • Toate centrele tehnice împărtăşesc informații și mențin o legătură strânsă unul cu celălalt pentru a răspunde rapid cerințelor la nivel local, precum și pentru a oferi servicii de cea mai înaltă calitate în întreaga lume. – Cel mai înalt nivel de suport tehnic.

 

 

Producţie şi Livrare

Gama diversificată de produse acoperă necesarul oricărui tip de aplicație. Livrarea rapidă a produselor de calitate ridicată la preţuri competitive este realizată prin intermediul sistemului unic de producţie şi prin maximizarea capacității de producţie locală, ce garantează un flux continuu de produse.

În activitatea de zi cu zi, cum răspund solicitărilor clienților?

  • Cu o gamă de producţie ce cuprinde 12.000 de modele de bază cu peste 700.000 de variante constructive. Un furnizor este suficient pentru toate cerinţele dumneavoastră;
  • Unităţi de producţie globală – 5 fabrici principale în Japonia. 12 în Asia,1 în Africa şi 5 centre de producţie în America. Furnizor global; Unităţi de producţie locală;
  • În Europa sunt în total 12 centre de producţie. Austria, Cehia, Franţa, Germania, Anglia, Italia, Rusia, Spania, Suedia, Finlanda, Elveţia şi Turcia.
  • Livrarea rapidă este importantă. De aceea SMC deţine un stoc local de custodie. Livrare rapidă şi de încredere;
  • În Europa depozitul central (ECW) este amplasat strategic în Antwerp (Belgia) şi asigură aprovizionarea din Europa cu peste 30.000 de serii de produse, gata de livrare către clienți.

Reţeaua de vânzări şi comunicare

Prin înfiinţarea unui centru stabil în fiecare ţară şi regiune, cu o forţă mare de vânzări, SMC oferă cele mai bune servicii din industrie. Continuând să aibă o relaţie de strânsă colaborare cu clienţii săi din întreaga lume, păstrând astfel echipele sale de inginerie și produse în topul industriei.

În activitatea de zi cu zi, cum răspund solicitărilor clienților?

  • 500 de centre şi birouri de vânzări în 83 de ţări;
  • Prima filială europeană a fost înfiinţată în Suedia în anul 1976. În prezent SMC deţine birouri în 29 de ţări din Europa;
  • Forţa de vânzări cu peste 8.300 de ingineri funcţionează pentru a evalua cât mai bine clienții, nevoile și dorințele lor, pentru a pune bazele unei relații cât mai strânse. SMC este aproape de tine;
  • Cota de piaţă de 30% a fost atinsă datorită forţei de vânzări din filialele SMC locale dispuse în cele peste 57 de țări din întreaga lume.

 

logo_CI
Tel.: +373 237 80 100
E-mail: admitere@colegiu-inginerie.md

Colegiu Inginerie ©  Toate drepturile rezervate.